Reklamácia
Na každý produkt v našom obchode sa vzťahuje 2-ročná záruka.
K podaniu reklamácie budete potrebovať:
-
Číslo objednávky, ak bol produkt zakúpený v internetovom obchode nájdete ho v e-maile potvrdzujúcom objednávku.
-
Číslo faktúry/daňového dokladu, nájdete ho priamo na faktúre v e-maile o potvrdení Vašej objednávky.
-
Číslo bankového účtu číslo účtu vo formáte IBAN ktorý sa skladá z 24 alfanumerických znakov, v správnom formáte SK11 2222 3333 4444 5555 6666.
-
Jednu fotku celého produktu a maximálne 2 fotky poškodenia.
-
Uistite sa, že fotografie sú jasné a zobrazujú všetky produkty a poškodenia.
Ak chcete podať reklamáciu, vyplňte reklamačný formulár. Uistite sa, že údaje vo formulári sú správne.
To nám umožní rýchlejšie overiť vašu žiadosť.